7 Ekim 2012 Pazar

Aşk kavanozu,aşk kavanozu sözleri

Aşk kavanozu hediyesi çok ilginç hediye, sıradışı hediyedir.
Her güne özel sevgi sözcükleri vardır. Aşk kavanozunu aldığınız sevgili sizi hergün hatırlayacaktır.
Aşk kavanozu sevgilinizin kalbine vurulan sevgi notları içerir.
Aşk kavanozu en uygun fiyata HediyePaketim.com'da.. en uygun fiyat Garantisiyle... 


Logo


Aşk kavanozu sözleri

Seni seviyorum çünkü;Her sabah kalktığımda yaşamak için tek nedenim,sen varsın.
Aşk şarkılarının anlatamayacağı kadar...Çok hemde çok seviyorum seni.
Seni seviyorum,Çünkü;Seni sevmeyi seviyorum.
Aşkı unutma...O zaten yanında.
Aşk; Bizi birbirimize bağlayan en güzel şeydir...
Sana sarılmak. Seni sımsıkı sarmak.
Bazan bahar, bazan bir yaz... Bu gönüle verirsin haz

Yılbaşı Hediyeleri HediyePaketim.com'da..

Peluş kalpli kutuda inci kolye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder